.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصميم ويژه برای آزادراه تهران - شمال
كارگروهي متشكل از آقايان رحمتي، وزير راه و ترابري، سعيدي كيا، وزير مسكن و شهرسازي، اسكندري، وزير جهاد كشاورزي، ن الهام، وزير دادگستري، خانم جوادي، رييس سازمان محيط زيست و مدير عامل شركت آزادراه تهران- شمال، براي اعمال اختيارات دولت ...
تصميم ويژه برای آزادراه تهران - شمال

هيات دولت به منظور تسريع در رفع مشكلات احداث آزادراه تهران - شمال و با هدف تقويت نظارت بر اجراي پروژه‌هاي ملي و شتاب‌بخشي در احداث راه‌هاي مواصلاتي ضروري براي سهولت در حمل و نقل شهروندان، به منظور اعمال اختيارات هيات وزيران دراين باره تصويب كرد كارگروهي به رياست وزير راه و ترابري با اختيارات ويژه در دولت تشكيل شود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، هيات وزيران بنا به پيشنهاد رييس‌جمهور، كارگروهي متشكل از آقايان محمد رحمتي، وزير راه و ترابري، محمد سعيدي كيا، وزير مسكن و شهرسازي، محمد رضا اسكندري، وزير جهاد كشاورزي، غلامحسين الهام، وزير دادگستري، خانم فاطمه واعظ جوادي، رييس سازمان حفاظت محيط زيست و مدير عامل شركت آزادراه تهران- شمال، براي اعمال اختيارات دولت درباره اين آزادراه تشكيل داد.

بر اساس اين مصوبه، مسئوليت كارگروه فوق با وزير راه و ترابري است و تصميم‌گيري درباره امور اجرايي مربوط به كليه اعضاي اين كارگروه به عنوان نمايندگان ويژه رييس‌جمهور تفويض مي‌شود.

بر اساس اين مصوبه ، هيات وزيران، تصويب و اصلاح آيين‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آزادراه تهران-شمال به وزيران عضو كارگروه مذكور تفويض كرد.

همچنين طبق اين مصوبه، تصميمات و مصوبات اكثريت اعضاء يا وزيران كارگروه (حسب مورد) در حكم تصميمات رئيس جمهور و هيئت وزيران بوده و با رعايت آيين‌نامه داخلي هيات دولت قابل صدور است.

اين مصوبه در تاريخ 25 / 3 / 87 از سوي پرويز داوودي، معاون اول رييس‌جمهور براي اجرا ابلاغ شد.

بر اساس اين گزارش عمليات اجرايي آزاد راه تهران- شمال که از آن به عنوان بزرگترين طرح راه‌سازي ايران نام برده شده، رسماً در روز 19 آذر ماه 1375 هم زمان در دوقطعه کن و سولقان در تهران و مرزن آباد آغاز شده است . پيش‌بيني اتمام پروژه در آغاز عمليات ( آذر ماه سال )1375 حدود هفت سال( 1383 ) بوده است.

رحمتي وزير نيرو نيز در تازه‌ترين اظهارنظر در اين باره اعلام كرد: قطعه يك آزاد راه تهران _ شمال توسط شركت چيني، فاينانس شده و چيني‌ها در آن بخش مشغول به كار هستند.

به گفته وي، تعهد شركت چيني، تحويل 3 ساله اين قطعه از آزادراه است كه براي وزارت راه نيز اين قطعه اهميت ويژه‌اي دارد، زيرا حدود 60 كيلومتر مسير را كوتاه‌تر مي‌سازد. قطعه چهارم نيز توسط پيمانكاران داخلي در دست احداث است.

وزير راه هم‌چنين اعلام كرد كه بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي مربوط به قطعات يك و چهار آزادراه تهران_شمال تا پايان سال به اتمام مي‌رسد، در قطعه دوم اين آزادراه نيز چيني‌ها برنده مناقصه شدند و بايد فاينانس لازم را تأمين كنند. قطعه سوم نيز در دست مذاكره است.

هيات دولت به منظور تسريع در رفع مشكلات احداث آزاد راه تهران - شمال و با هدف تقويت نظارت بر اجراي پروژه‌هاي ملي و به منظور اعمال اختيارات هيئت وزيران در اين خصوص با تشكيل كارگروهي به رياست وزير راه با اختيارات ويژه در دولت موافقت كرد./ايسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کشاورز 27 خرداد 1387
از هم اکنون قیمت زمینهای شمال بواسطه افتتاح بزرگراه در حال افزایش است . شمالیها منتظر اتومبیلهای گرانقیمت تهرانیها باشید . بزرگراه شمال تهران-شمال ایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.